2014. január 5., vasárnap

Mascarponés, tonhalas szendvicskrém!

Magam is blogírásra adtam a fejem, hogy miért is??? Talán, mert mindig csak egy kis papírlapra írtam le a recepteket, amiket aztán sehol sem  találtam, aztán pedig amolyan hagyaték a gyerekeim számára és persze nem utolsó sorban azért, mert mérhetetlen odaadással szeretek főzni és ami még ennél is fontosabb ENNI is... hát ezért!



 Anyósomtól kaptam nagyon jó minőségű mascarponét nagyobb mennyiségben, amit napokon belül fel kellett használnom, többek között ezt a szendvicskrémet készítettem belőle. Nagyon selymes és lágy krémet kaptam, amit frissen sült bagettel percek alatt el is pusztítottunk.

Hozzávalók:
178 gram  tonhalkonzerv
150 gram mascarpone
2 evőkanál tejföl
fél citrom leve
só, bors
egy kis fej lilahagyma

A mascarponét elkevertem a tejföllel, a sóval, a borssal és az apróra vágott hagymával. A tonhalat lecsöpögtettem, rácsavartam a citrom levét majd a krémhez kavartam és már kész is. Friss bagetten karikára vágott csípős paprikával és citrommal tálaltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése