2014. április 4., péntek

Kemencében sült gidacomb


Ez a fantasztikusan finom kecskesült a férjem munkája, már ami a sütést illeti, én a pácolásban és az evésben segédkeztem. Egy hátsó és és egy első combot használtunk fel, amit 6-on két kisgyerekkel meg is tudtunk enni.
A recept roppant egyszerű végy egy tegnap még szaladgáló gidacombot, tedd előző este nedves pácba, majd tűzdeld meg szalonnával, fokhagymával, sózd, borsozd, tégy mellé vöröshagymát, fokhagymát, fedd be szalonnával, locsold meg a páclével és told a forró kemencébe.
Hívd a férjed, adj a kezébe egy üveg sört és hagyd, hogy tologassa, fordítgassa , locsolgassa és mikor kész dicsérd meg, hogy milyen finom ebédet készített. És tényleg isteni finom porhanyós, puha rendkívül ízletes kecskesült kerekedett belőle.
A páchoz felhasználtam 2 sárgarépát,2 fehérrépát, 1/4 zellert, 1 citromot,  4 babérlevelet, szemes borsot, 2 fej vöröshagymát, fokhagymát, 2 liter vizet, fél liter száraz fehér bort és 2 evőkanál ecetet, a zöldségeket feldaraboltam majd az összes hozzávalót felforraltam , lehűtöttem és a húsra öntöttem, ebben pácolódott egy napot, de lehet természetesen többet is.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése