2014. április 5., szombat

Saláta csirkemellel, baconnel, tojással





Annyira szeretem a salátákat, minden formában és mennyiségben, minél színesebb annál jobban tetszik az érzékeimnek. Most egy vegyes salátát használtam hozzá, csak magamnak készíttetem így 1 főre írom a hozzávalókat: 2 marék saláta (bármilyen), egy fél csirkemell fele (nekem elég volt), 2 szelet bacon, 1 házi tojás, egy paradicsom, só, bors, olívaolaj, balzsamecet, parmezánforgács.
A tojást megfőztem, a bacont ropogósra sütöttem, a visszamaradt zsírban megpirítottam a csirkemellet (amit előzőleg sóztam, borsoztam), egy kicsit pihenni hagytam. Egy tányérra rendeztem a salátát, meglocsoltam olívaolajjal és egy kis balzsamecettel, ráraktam a csíkokra szeletelt csirkemellet, a tojást a paradicsomot, a bacont majd parmezánforgácsot szórtam rá, még egy kis olívaolaj pici só és bors , kiültem a teraszra, majd jóízűen elfogyasztottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése