2014. január 19., vasárnap

Káposztás laska



Nem is tudom, hogy létezik-e még olyan étel a káposztás laskán kívül, aminek nem tudom abbahagyni az evését. A családban igazán csak én szeretem, így egész nap rájárok csak, úgy a lábasból , hidegen - melegen és ami a lényeg, hogy sok sok borssal.
A recept végtelenül egyszerű, veszünk egy fej káposztát, amit lereszelünk,  nagylyukú reszelőn, nekem van egy nagy, éles nokedli szaggatóm, azzal gyorsan túl vagyok rajta.
3 -4 kanál olajon megpirítunk egy evőkanál cukrot és egy kisebb vöröshagymát, majd rárakom a káposztát, sózom, borsozom, gyakori kevergetés mellett aranybarnára pirítom. Ez körülbelül 30-40 percet is felvesz, vigyázzunk ne pároljuk, ha nagyon elpárolog a folyadék, akkor pótoljuk, de csak annyira, hogy piruljon a káposzta, szánjunk a kavargatásra időt, mert így lesz csak tökéletes a végeredmény .

Közben kifőzünk 500 g nagykockát és miután kész a káposzta, egyszerűen csak összeforgatjuk, én még alaposan megborsozom, van aki porcukorral tálalja, nekem az nem megy:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése