2014. január 14., kedd

Hot dog

Variáció a hot dog házi változatára, szendvicskenyérben jó minőségű virsli, egy kis mustár és elengedhetetlen az extra adag ropogós sült hagyma. Van egy kis munka vele, de az is csak a kiflivel, ha az megvan utána már csak néhány perc. A hot dog kifli tésztája kelt és édeskés, amit külön posztban mutatok be, egy alap recept ami hamburgerhez és más szendvicskölteményekhez is tökéletesen passzol.
A kifliket még előző nap sütöttem a kenyér után egy másik ételhez, így percek alatt elkészültem a vacsorával.

Meghámoztam és karikára vágtam egy nagyobb vöröshagymát, annyira vékonyra, amennyire csak tőlem  telt, majd egy zacskóba tettem egy kis liszttel és jól összeráztam. Olajat forrósítottam és állandó felügyelet mellett aranybarnára sütöttem, vigyázni kell, mert, ahogy megváltozik a színe, onnan már nagyon gyorsan megéghet.



Közben odatettem főni egy tucat virslit hármunknak és felmelegítettem a kifliket, nem maradt más dolgom mint összepakolni az egészet egy kupacba.


Nagyon finom és laktató volt, egyetlen dolgot változtatok, legközelebb készítek egy adag majonézt a mustár helyett, egy kis citrommal és mézzel .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése