2014. január 6., hétfő

Citromos, mascarponés spagetti



Egy nagyon egyszerű és nem mellékesen nagyon gyorsan elkészíthető,roppant ízletes vacsora volt ez nálunk. Sajnos nem sikerült jó képet készítenem, az esti fény nem kedvezett a fotózásnak.
Tényleg csak 30 perc és már lehet is tálalni. A petrezselyem a kertemből van így télvíz idején, ugyanis nem szedtem ki az egészet az ősszel és ebben a meleg januári napsütésben gyönyörűen zöldel.

 Hozzávalók 2 főre:

250 gram spagetti
150-200 gram mascarpone
2 evőkanál tejföl
2-3 gerezd fokhagyma
1 dl száraz fehérbor
fél citrom leve 
4 szelet bacon
só, bors
1 csokor friss petrezselyemzöld

A bacont csíkokra vágtam egy kanál olívaolajon kisütöttem, majd kiszedtem. A visszamaradt zsiradékban csak enyhén megpirítottam az apróra vágott fokhagymát, felöntöttem a borral és hagytam egy picit hogy elpárologjon az alkohol, majd hozzákavartam a tejfölt és a mascarponét, rácsavartam egy fél citrom levét, sóztam, borsoztam majd le is vettem a tűzről.
Közben kifőztem a spagettit, leszűrtem és összekavartam a mártással, a baconnel és gazdagon megszórtam petrezselyemzölddel. Könnyed és nagyon finom fogás kerekedett belőle!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése