2014. április 6., vasárnap

Csirkeraguleves



Volt egy jó liter befőzetlen húslevesem hozzáterveztem ezt a gazdag levest ecetes tárkonnyal savanyítva.

Hozzávalók

1 csirkemell felkockázva
1 vöröshagyma
2 sárgarépa
2 petrezselyem gyökér
1/2 karalábé
1/4 cikk zeller
200 g gomba
2 marék zöldborsó
só, bors, ecetes tárkony
1 dl tejföl, 2 dl tejszín

A húst és a zöldségeket alaposan megmostam, megtisztítottam és  felkockáztam.
Egy edényben olajat forrósítottam és a csirkemelleket megpirítottam, a gomba és borsó kivételével hozzáadtam a zöldségeket és együtt dinszteltem, hozzáöntöttem a húsalaplét, egy kis vizet sóztam, borsoztam és puhává főztem.



Mikor már majdnem kész volt hozzáadtam a gombát, a borsót és a felaprított tárkonyt. A tejfölt és a tejszínt egy kis meleg levessel elkavartam és a leveshez adtam, pár perc után lekapcsoltam a lángot és már tálalhattam is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése