2014. április 12., szombat

Kéteszersült oldalas, hagymás, curry-s krumplival




Gyorsan kellett vacsorát csinálnom így felgyorsítottam az oldalas sülési idejét.
Nem volt pácolva sem, csak sóztam, borsoztam, megszórtam kakukkfűvel és a kuktában egy kevés olajon mindkét oldalukat megpirítottam, majd felöntöttem egy kis borral, lezártam a kuktát majd sípolástól számítva főztem 15 percet.

Közben meghámoztam a krumplit, felvágtam hasábokra, hozzáadtam egy pár darab szeletelt salotta hagymát, meglocsoltam egy kis olajjal, sóztam borsoztam, megszórtam egy kis curryvel , tepsire rendeztem.
Az oldalast kivettem a kuktából a krumplira rendeztem, majd 200 fokra előmelegített sütőbe toltam és kb 40 perc alatt készre sütöttem, közben néha átforgattam a krumplit és a húsokat. Csemege uborkával tálaltam.
Nem írtam adagokat, személyenként számoljunk két oldalast és 3 közepes krumplit.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése