2014. április 12., szombat

Csöben sült karaj




Könnyen változatossá ünnepivé tehetjük a hétköznapi vacsorákat ha nem mindig ugyanúgy készítjük az ételeket színeket ízeket viszünk a már megszokott fogásokba. Így eszeltem ki ezt a finom rakott csontoskarajt.

Hozzávalók 3 személyre:

6 szelet csontos karaj
500 g gomba
mozzarella sajt
hagyma, paradicsom
só, bors, kakukkfű

A húst enyhén kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, lisztbe mártottam és kevés olajon mindkét oldalát megpirítottam. A visszamaradt zsiradékot pótoltam majd két száll újhagymát felkarikáztam és megdinszteltem.
A gombát megmostam, megpucoltam, felszeleteltem és a hagymához adtam, megszórtam kakukkfűvel és megpirítottam, egészen addig míg elpárolgott minden folyadék a serpenyőből.
A karajt tepsire rendeztem ráhalmoztam a gombát és befedtem sajttal a fiuknak, magamnak paradicsomot szeleteltem és előbb azt tettem a gombára majd a sajtot.
 Forró sütőbe toltam amíg megpirult a sajt.
A fiuknak krumplipürével tálaltam, magamnak friss salátával.












 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése