2014. április 5., szombat

Rablóhús





A csirkenyárs osztatlan sikert aratott, így kívánkozott a folytatás. Most disznóhúst használtam, amit előzőnap már bepácoltam egy egyszerű fűszerkeverékkel.

 Hozzávalók 2 főre

20-25 dkg lapocka kockára vágva
fűszerpác: 1 ek fokhagyma granulátum, 1 kk pirospaprika, 1/2 kk csili paprika, bors, 2 ek olaj
2 szelet húsos szalonna
párdarab koktélparadicsom
1 paprika
1 hagyma rétegeire szedve
párdarab gomba
2 krumpli karikára vágva

A húst előzőnap bepácoltam, sütés előtt egy fél órával csavartam rá egy kis citromot és megsóztam. A zöldségeket, a szalonnát feldaraboltam, minden hozzávalót előkészítettem, majd váltakozva nyársra húztam.
A sütőt előmelegítettem 200 fokra és kb 50 percet sütöttem grill programon.


Amíg sült a hús készítettem egy kis joghurtos, fokhagymás, krémsajtos mártogatóst és már ehettünk is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése