2014. április 5., szombat

Pácolt csirkecomb és csirkeszárny corn flakes, parmezános bundában






4 csirkecombot és 8 csirkeszárnyat használtam föl. Először csináltam egy joghurtos pácot ami egy pohár joghurtból és fűszerkeverékből állt.
Fűszerkeverék: 1 ek fokhagyma granulátum, 1 kk só, 1 kk pirospaprika, 1 kk csili paprika, 1 kk kakukkfű, 1 kk. oregánó, 1 kk koriander, 1 kk rozmaring. Mindezeket elkavartam egy ek olajjal és a joghurthoz adtam. Ebbe a pácba pakoltam a csirkecombokat és a kettőbe vágott szárnyakat.

Másnapig pihent a hűtőbe , ekkor 1 tasak corn flakest apróra zúztam, nagy lyukú reszelőn kb 5 dkg parmezánt reszeltem hozzá és ebbe forgattam a joghurtos csirkedarabokat. A sütőt előmelegítettem 180 fokra, a csirkét sütőpapírral bélelt tepsire rendeztem és a forró sütőbe toltam.


 A szárnyakat 40 perc után kivettem a combokat még további 15 percet sütöttem. Hát mit mondjak isteni finom lett, ropogós bunda omlós puha husi, amit alaposan átjártak a fűszerek. Fokhagymás tejfölös majonézzel, uborkasalátával, a férjemnek meg mindez mellett szalmakrumplival tálaltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése