2014. március 14., péntek

Csontos - bőrös karajsült borsófőzelékkel









A borsófőzelék mellé kellett hamar valami hús is, mert a párom nem különösebben rajong érte, és így ő is szívesebben megeszi.
3 hagymát felcikkeztem, hozzávágtam egy kis kaliforniai piros paprikát majd olajon megdinszteltem. Közben a hús mindkét oldalát forró olajon megpirítottam és a hagymás alaphoz adtam, sóztam , borsoztam, hozzáöntöttem 1 dl száraz fehérbort lefödtem és készre pároltam. Nem igényelt különösebb fűszerezést, néha a kevesebb több, ebben az esetben így volt.




A borsófőzeléket, most teljesen hagyományosan készítettem, hagymát dinszteltem hozzáadtam a borsót  (500 g), sóztam, borsoztam felöntöttem húslevessel épp, hogy ellepje és puhává pároltam. Egy kanál lisztet elkavartam egy kis doboz zsíros tejszínnel és 3 evőkanál tejföllel, ezzel sűrítettem be a főzeléket.
Nagyon finom vacsora sikeredett,jól passzolt a hús a borsóhoz, semmi cicoma, semmi különleges fűszer, így volt finom, ahogy volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése