2014. március 18., kedd

Húsos, gombás, sajtos spagetti...



Gyors nagyszerű ebéd. A fiam nem rajong a pijos spagettiért (paradicsomos), így állandóan valami fehér szószon töröm a fejem, ami nem mindig ugyanolyan, most ez lett belőle.

 Hozzávalók 4 személyre

300-400 g szűzpecsenye
250 g gomba
100g bacon
200 g Philadelphia sajt
3-4 evőkanál tejföl
só, bors
parmezán sajt
spagetti

Olajon megpirítottam a bacont, kiszedtem a visszamaradt zsiradékban megpirítottam, nagy lángon a húst azt is kiszedtem, következett a gomba, mikor elkészült, hozzáadtam a tejföllel alkavart sajtot, sóztam és borsoztam. Hozzáadtam a húst és a bacont, majd pár másodpercet együtt rotyogtattam.





Közben kifőztem a spagettit, leszűrtem és a húsos alaphoz adtam, kicsit sűrűnek találtam így pár evőkanállal hígítottam a spagetti főzőlevéből. Tálaláskor parmezánt reszeltem rá, jó bőven. Gyors és finom tésztaétel volt, 3-unknak sok is volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése