2014. március 22., szombat

Csirkeburger...



A szendvicszsemléből még maradt egy pár darab, így hozzájuk terveztem ezt az isteni csirkés hamburgert.
Fejenként egy-egy szelet csirkemellet, 3 szelet bacont, egy szelet sajtot, zöldséget és házi majonézt készítettem elő.
A csirkemelleket sóztam borsoztam, a bacont forró serpenyőben ropogósra sütöttem. A visszamaradt zsiradékot pótoltam és a csirkemelleket pár perc alatt magas lángon megsütöttem. Más nem maradt hátra mind összeállítani a szendvicseket.
A zsemléket megpirítottam, salátát, retket raktam rá, arra egy kis majonézt, következett a csirkemell, a sajt még egy kis majonéz, uborka és a bacon, ráhelyeztem a kalapját és meg is voltam. Most nem akartam semmi más fűszert használni de a csirkemellet nyugodtan lehet fűszerezni kedvünk szerint.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése