2014. március 23., vasárnap

Fűszeres csirkenyárs



Hétvégén dolgozott a párom, úgyhogy vacsorában kellett gondolkodnom, annyira nem rajong a csirkéért így próbálok mindig kitalálni valamit, hogy ne legyen unalmas.

Hozzávalók 2 személyre

1 csirkemell (2 fél)
2-3 szelet húsos szalonna

fűszerek: 1 ek. fokhagyma granulátum, 1 kk. pirospaprika, 1 kk. csili, 1/2 kk kakukkfű, 1/2 kk majoránna, 1/2 kk rozmaring, 1/2 kk gyömbér, 2 ek olívaolaj, ezeket összekavarjuk
zöldségek: koktél paradicsom, kaliforniai paprika, salotta hagyma, gomba

1 adag házi majonéz görög joghurttal, citrommal és két cikk fokhagymával elkavarva

A húst felkockázzuk és  pár órával a felhasználás előtt bepácoljuk, a sütés előtt közvetlenül sózzuk csak.
A zöldségeket és a szalonnát a húshoz hasonló kockára vágjuk, a salotta hagymát 2 darabra.
A hozzávalókat, váltakozva nyársra húztam és 200 fokra előmelegített sütőben, grill programon megsütöttem. Én friss zöldséggel ettem, a páromnak egy kis krumplit sütöttem hozzá, a képeken látszik, hogy neki nem húztam zöldségeket a nyársra, úgy is én enném meg  :).






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése