2014. január 19., vasárnap

Hirtelen sült csirkemell gorgonzolás masnitésztával

Elöljáróban, hadd kérjek elnézést a a szöveg szerkesztési hibáiért, az "Enter"és a "BackSpace" billentyűm elhagyott engem, ahogy elhárítjuk a problémát, azonnal orvosolom a hibákat.
Roppant egyszerű és rendkívül ízletes ebéd volt ez nálunk a családfő mentes hétvégén :).
Nagyon szeretem a fűszeres sajtokat, kaptam is kicsit olcsóbban egy kis gorgonzolát, aminek egy részét az ínyenc pizzához használtam fel, a másik részéből valami egyszerűt, de ugyanakkor különlegeset akartam. Volt egy egész csirkemellem egyből rá gondoltam és egy doboz masni tésztára.
Lassan összeállt a kép, nem terveztem semmi különleges fűszert, hisz a sajt amúgy is jellegzetesen erős ízű. Az elején a csirkét is a sajtmártásba terveztem, de aztán arra gondoltam, hogy talán a fiamnak nem ízlene, így nem volt kérdés hogy a csirkét hirtelen sütöm meg külön .

 Hozzávalók (2 fő) :
2 fél csirkemell,
só, bors,
50 g vaj
150 g gorgonzola,
1 dl fehérbor,
2 dl főzőtejszín,
1 hagyma, egy gerezd fokhagyma , só, bors, szerecsendió
250 g masni tészta
   
 Egy serpenyőben felforrósítottam a vajat, beletettem a félbe vágott előzőleg, sózott, borsozott csirkemelleket, mikor már szinte teljesen kifehéredett a hús, akkor megfordítottam, még párpercig pirítottam majd kivettem és fóliával lefedve félre raktam.                                                                                            


A visszamarad zsiradékot pótoltam megdinszteltem benne a hagymát, a fokhagymát, majd felöntöttem borral, jaj azok az illatok, amik terjengtek a konyhában. Mikor elpárolgott a bor, beleöntöttem a tejszínt, felforraltam majd elzártam alatta a lángot. és csak ezután kavartam bele a kockára vágott sajtot. Közben kifőztem sós vízben a tésztát, leszűrtem és a kész mártáshoz kavartam.

A csirkemelleket csíkokra vágtam és már tálalhattam is. A fiam először csak a húst eszegette, nem szóltam egy szót sem, aztán egyszer csak megkóstolta a tésztát is és azt mondta: "anyuszi esz ejég fijom" .                                                                                                                                                       


  

1 megjegyzés:

  1. A férjem 2016. október óta ebben a thai nő ketrecében volt. Elfelejtett engem és lányát, imádkoztam és imádkoztam, és Isten válaszolt az imádságomra, összekötve ezzel a nagyszerű segítővel, Dr. John-val. Mindenkinek tudnia kell Dr. John, nem tudom megmondani, mennyi időbe telt, hogy megtaláljam a méltó segítőt, mint Dr. John online, ma nagyon elégedett vagyok és boldog vagyok. Sok varázslót használtam, de egyikük sem tudta visszahozni a férjemet, de Dr. John tett. Miután a varázslat befejeződött, a férjem hazajött, és új életet kezdtünk. Azt akarom, hogy bárki, aki szeretné, hogy szeretője választson dr. John segítségért, mert ő a megfelelő választás. Szerelmi varázslata kiváló volt. Kapcsolatba lépni; matrimonio.de.solutio@gmail.com

    VálaszTörlés