2014. február 28., péntek

Hot Dog, most sajtos baconos virslivel


Tegnap délután mikor hazaértem felvetettem a férjemnek a sajtos laska vacsi lehetőségét, hát az arcát látva hamar el is vetettem az ötletet... Bekukkantottam a hűtőbe meglátva a virslit és bacont bevillant, hogy láttam valahol a neten ilyen formában tálalva a virslit főzelék mellé. Mivel nálunk a főzelék sem befutó így lett hot dog.
A hot dog kiflit ugyanúgy készítettem mint ahogy itt bemutattam.


A virsliket hosszanti irányban bevágtam és ementáli sajtszeleteket illesztettem bele, majd becsavartam duplán bacon szeletekbe és grill programon megpirítottam.




Egy adag házi majonézt készítettem melléje amihez csak két kanál tejfölt, citromlevet és egy kis sót tettem.

Annyira finom lett, mindenkinek ízlett, gyors, egyszerű de mégis különleges vacsora volt ezzel az egyszerű kis csavarral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése