2014. június 9., hétfő

Sajtos, tejszínes fusilli, rozéra sült szűzpecsenyével


Pillanatok alatt elkészülő, ízletes és tápláló vacsora vagy második. Hétköznapra való hisz nem kell sokat vele bíbelődni.Sajnos nem sikerült szép képeket készítenem, annyira éhes volt a család.

Hozzávalók:

250 g mascarpone
2 dl tejszín
só, bors, pici citromlé

250 g fusilli
3 l viz


500 g szűzpecsenye egyben
kakukkfű, só, bors

A vizet a sóval feltettem főni a tésztához.
 A húst sóztam, borsoztam meghempergettem kakukkfűben és forró serpenyőben, egy kis olívaolajon körbe pirítottam, majd 220 fokra előmelegített sütőben kb 25 perc alatt rozéra sütöttem (én az ujjammal ellenőriztem,rugalmas nem teljesen kemény).


A mascarponet a sóval, borssal és a tejszínnel simára kavartam, egy pici citromlevet adtam hozzá és a leszűrt tésztához adtam. 
Tálaláshoz a húst próbáljuk vékonyra szeletelni, amennyire csak lehet, halmozzuk a tésztára és locsoljuk meg a pecsenyelével, ami a tepsibe maradt. Jó étvágyat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése